CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 12 January 2012

untaian syukur padaNya...

assalamualaikum...seteleh kian lama aku menyepi..bukan kerana masalah yang dihadapi..tetapi final yang diduduki..kai fa hal alaikum jami'an?arju bikhir 'inda kalimatil Islam wa Kalimatil Ikhlas..

hehehhehe...sahabat2...hari ini setelah sekian lama jariku tidak menari ia mulai bergerak pantas...kini aku sedari..jiwa ku mulai tenang..benarlah apa yang dinukilkan di dalam Alquran.."andai kamu berpegang dengan tali Allah, dirimu akan menjadi tenang"...aku aplikasikan ayat itu sepanjang jiwaku memberontak saat aku tinggalkan coretan ku yang terakhir di sini..kini ku temui ketenangan itu..terima kasih ya Allah...aku bersyuku kehadrat mu...sahabat..andai dikau punya masalah yang memberatkan kotak fikiranmu kembalilah kamu kepada Allah..pasti jiwamu akan merasa tenang...hanya padanya segala rahsiamu akan tersimpan kemas..percayalah sahabat...Allah menguji kita dengan pelbagai cara namun, ujiannya menjadikan kita membina kesabaran di dalam setiap bicara...percayalah sahabat...segala yang dikau adukan padanya...akan disimpan kemas oleh Nya..hanya Dia lah tempat kte mengadu..tempat kite peroleh kebahagiaan n ketenangan...amin ya Allah..amin Ya Rahman..Amin Ya Rahim....

0 comments: