CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 22 January 2012

MASIHKAH ADA RUANG BUATKU...

Assalamualaikum wahai hati….Ya Allah…berilah kekuatan buatku…aku ingin sekali berada di bawah lembayung rahmatMu..agar aku punya kekuatan itu untuk menjalani hidup ini…ya Allah..mengapa begini sekali dugaan yang perlu ku lalui…saat ini aku merasa begitu terpinggir dan merasa jauh dari semuanya..aku ingin sekali ya Allah pergi jauh dari kehidupan dunia yang fana ini…ya Allah berilah kekuatan buat diri ini..aku inginkan sebuah kebahagiaan walau sekecil zarah ya Allah..aku Cuma seorang anak yang mengharap kasih seorang ibu bukan mengharap herdikan dan cacian…ibu mengapa dirimu sanggup membezakan aku dengan adik2 ku yang lain..salah apa lagikah aku ini…aku tidak diminta lahir didunia sebegini..mengapaengkau tidak memahami hati aku ini ibu,,aku terlalu rindu gurau senda mu yang kau beri padaa adikku mengapa tidak padaku…aku ini bukan anakmu????ibu mengapa ibu??aku rasa keseorangan melalui hidup ini..ibu jijik sangatkah diri ini dihadapan matamu???ibu mengapa ibu???jangan kau salahkan aku andai aku sering keluar bersama teman…jangan kau salahkan aku…aku Cuma mencari kasih..aku Cuma peminta kasih di dunia ini…bagi ku andai engkau tidak mampu memberinya biar aku mencarinya…tapi langkah ku tersasar…aku benci kehidupan ini..aku benci dilahirkam sebagai aku….aku benci…aku benciiii….benci semuanyaa……………………………………………..

0 comments: