CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 19 January 2012

DI SUDUT HATI KECILKU...

Saat ini hati berasa sangat pedih…air mata ini seperti slalu mengalir laju tanpa empangannye.  Ya Allah kurniakanlah kesabaran padaku..mengapa ya Allah begini sekali keadaan keluargaku..pedih ya Allah andai menerima kata2 kesat dr org yg kita sayang.yang paling dekat dengan kita.ya Allah masihkah ada ruang utk diriku merasai kebahagiaan itu…aku hanya memohon padamu…ya Allah bantulah hambamu yang lemah ini..adai diberi ruang utk ku inginku lari jauh dari semua ini..biarlah ak jauh daripada keluarga ku sendiri..tiada lagi pertelingkahan…ya Allah sepertiman firman MU di dalam kitab yang mulia agar diri ini bersabar dan sentiasa mendiamkan diri saat ditimpa pelbagai cemuhan biarpun dri org yang paling dekat dengan kita…aku berusaha melakukannya tapi ya Allah hati ini terlalu hiba..aku juga manusia ciptaan Mu…..aku lemah..hny padamu ku bergantung harap..bantulah aku…aku perlu pergi jauh dr semua ini ya ALLAH…bantulah aku….berzikirlah wahai hati…sesungguhnya dengan berzikir dirimu akan menjadi tenang…..

0 comments: