CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 16 January 2012

BAGAI MELUKUT DITEPI GANTANG...

assalamualaikum wahai hati.....
saat ini kau menangis lagi..ak dan engkau yg merasa sakit pedihnya..tiada siapa yg peduli..kini kau milikku dan aku milikmu..padanya aku bersujud memohon ketenangan...sahabat...namamu terukir indah di hati ini...dikau mencipta kebahagiaan diwajahku ini suatu saat dahulu...akan tetapi kini engkau semakin menjauh...mengapa sahabat???mulanya aku pikir itu hny sekadar mainan emosi perasaanmu..lalu aku diam seribu bahasa memberi waktu utk mu berfikir..akan tetapi tidak ku sangka langkahku itu membuat kau semakin jauh dari ku..hatiku menangis..tempat ku mengadu duka lara, gelak tawa ku kini sudah tiada...kini baru ku sedari..benarlah Allah berfirman sesungguhnya hanya Dialah yang mampu memberi ketenangan yg setia setiap saat..stp jatuh bangunku,setiap duka laa ku,setiap gelak tawaku...segalanya hny Allah yg berada bersamaku...tiada sahabat,tiada kawan,tiada saudara, tiada siapa pun yg lebih setia melainkan Engkau ya Allah....sakitnye ya Allah..sakit pedih sehingga membuatkan aku ingin memuntahkan segalanya,menghamburkan air mata ini ya Allah...dimanakah sahabatku itu ya Allah..aina sodiqati ya Allah..begitu bencikah dirinya kepada ku ya Allah atau suda ad yg menemani dirinya ya Allah...andai dia suda menemui yg terbaik buat dirinya ya Allah.jauhilah aku daripada sahabatku itu..kerna aku tau ya Allah diriku ini hny akan mencampakkan dirinya ke lembah kebinasaan sahaja.ya Allah malam ini air mata ini menitis lagi ya Allah..buat insan yg bernama sahabat...ya Allah..mungkin suda tertulis di luh mahfuz tiada buatku seorang sahabat dlm ehidupan ini...aku redha ya Allah..aku percaya Engkau lbh mengetahui segalanya...di kesempatan ini..ingin aku ucapkan padamu sahabat ucapan terima kasih yg tidak terhingga yg tidak dpt di beri hny dgn ucapan atau wang ringgit ats bantuan, kasih sayang, kepercayaan yg engkau pernah taburkan pd ku suatu masa lalu..terima kasih..andai saat engkau temui warkah ini aku mungkin suda tiada aku pohan doa darimu agar aku diampunkan segala dosa ini...terima kasih sahabat "born4war".

0 comments: