CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 11 April 2012

BERULANG KEMBALI...

Assalamualaikum waai hati....setelah sekian lama..blog ku sunyi dengan hasil nukilanku..hari ini jari ini mulai menari mengikut melodinya...hmmmm tiada kata yg terluah saat ini..hanya hati ini sahaje yg berbicara...tiada air mata lagi hny bunyi esakan tangisan dari hati ini..suda kering air mata ini ingin menangisi nasib diri ini...segalanya berulang kembali seperti tiada penghujungnye...Ya Allah masihkah ada ruang itu buatku....aku buntu...aku bingung saat merenung nasib diriku...segalanya hancur..segalanya punah..aku malu Ya Allah...aku adalah hambamu yg sangat hina...andai ini jalanku ya Allah, izinkan aku pergi dr sini membawa sekeping hati ini..izinkan aku mengabdikan diri pada Mu ya Allah..ya Allah izinkan la aku pergi..bukalah peluang buat diri ini..berikanlah kemudahan buat sahabatku..org kate dlm percintaan ad istilah bekas pakwe n ad jge istilah bekas makwe. dalam alam perkahwinan jge ad istilah bekas suami n bekas is3.tetapi dalam sebuah persahabatan tiada istilah bekas sahabat atau bekas kawan...itu tandanya ukhuwah yg terjalin ats dasar persahabatan itu suci andai seiring dengan keikhlasan dan juga keredhaan dr Allah...tapi pelik dalam khidupan ini aku kehilangan sahabat sendiri...aaaahahahhah ad ke mcm tu...entahlah tp itu yg terjadi....semoga Allah permudahkannye..aku tetap mendoakan engkau bahagia n mndpt redha Allah wahai sahabat...

0 comments: