CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 20 February 2012

TERENGGANU.....

Assalamualaikum wahai hati…apa khabarr mu hari ini???masihkah sihat…harapku kamu semakin baik dari hari sebelumnya….kini setelah sebulan bercuti aku menyambung kembali status ku sebagai seorang mahasiswi….bermula semester ini….penentu pengakhiranku sebagai seorang yang bergelar pelajar..namun, segalanya di tangan Allah..aku hanya berdoa agar segalanya menjadikan aku seorang muslimah yang berguna pada agamaku…sama ada di dunia atau pun di akhirat..permulaan semester ini bermula dengan sedikit cuit-cuit ceria dari kawan sekuliah ku…..pagi itu aku sampai di bumi Terengganu….hehehehehe…siapa tahu sahabatku yang sorang ni sanggup drive sorang2 dari U semata2 nk jmput aku kat MPKT..apa2 pun syukran alaiki..moga ALLAH membalas dengan memudahkan kan kehidupan mu di dunia dan akhirat kelak….permulaan kelas ku bermula dengan wajah2 ceria sahabatku…almaklum la ada yang baru pas kawin n yg lain nk amik badi la tu…hehehehehe……aku????belum lagi kot utk kawin…hari first kuliah ktorg mkn ramai2 sama…xpenah makan cm tu..rs macam sayang nk tglkan korg sume…tp apakan dayakan…kte suma ad tujuan masing2…erm apa2 pun moga ukhuwah kite slamanya akan terjalin…insyallah…SELAMAT MAJU JAYA DALAM SEMESTER AKHIR INI KAWAN-KAWANKU….

0 comments: