CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 28 April 2012

hati ini.....

Assalamualaikum wahai hati….setelah sekian lama..mencari waktu yg terluang untuk aku menulis di sini..baru kini berkesempatan utk ku….haaahhh….xtau nk habaq apo kali ni..semua yg terjadi dlm hidupku seperti mimpi yg ku lalui…semakin hari perjalanan hidup ini ku rasakan semakin sukar semakin banyak liku-liku yang perlu ku lalui…namun, ucapku pd kedua ibu bapaku terima kasih yang tidak terhingga kerna member ku didikan agama..andai didikan ini tidak diterapkan mungkin aku akan hanyut dengan perasaan sendiri…aku mungkin tidak mampu hadapi kenyataan hidup yg semakin hari semakin mencabar diri ini, terima kasih ma..terima kasha abah….minggu ini ku rasakan amat pedih utk ku lalui segalanya, tiada ungkapan yg dapat ku lontarkan untuk menunjukkan rasa hati ini, tidak mampu ku luah kata2 yg dpt mengungkap rasa hati ini, kata org berat mata memandang berat lagi bahu memikul…ujian yg hadir menguji sifat kewanitaan ku,apabila ia menyentuh bahagian yg begitu sensitive bagiku sebagai sorg wanita..namun aku yakin dan percaya segalanya itu punya hikmahnya..tetapi aku adalah manusia yg punya perasaan, terkadang aku juga terjatuh dan juga ingin bangun kembali..tetapi kudrat ku tidak seutuh mana, yg mampu ku ucapkan hanya lah sekalung doa buat diri yg semakin lemah…saat ini ku rasakan begiu pedih dan lemah utk ku lalui segalanya sendiri, hanya Allah yg mngetahui ap yg kurasakan saat ini, maaf sahabat aku tidak mampu untuk berkongsi rasa itu, kerana aku sendiri tidak tahu bagaimana ingin ku luah perasaan itu n rasa itu…

0 comments: