CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 11 April 2012

berakhirnya sebuah kehidupan......

assalamualaikum....setelah hmpir 2tahun menganyam impian dan cita2 akhirnya segalanya terlerai jua..ku fikir tempoh 2 tahun cukup utk kau mengenali siapa diriku..tetapi ak tersilap..segalanya berakhir..ku doakan dirimu bahagia di sana.aku tetap di sini..kehadiranmu suda cukup mmbri satu tamparan hebat wat diri ku...dahulu aku menganyam sebuah kepercayaan utk mendapat seorang sahabat walau ak prnah dikhianati..kehadiranmu mmbri sinar baru buatku..kau hadir memberiku sebuah keyakinan pdku ap erti sebuah persahabatan, ap itu kemanisan di dalam sebuah persahabatan...setelah sekian lame ak mmbuang diri ini jauh dr perkataan sahabat itu, ya, engkau berjaya meyakinkan ak nilai sebuah persahabatan..saban hari ak menampal diri ini dengan segala yang engkau janjikan di dalam sebuah persahabatan...kepercayaan yg ku letakkn begitu tinggi sehingga ak tidak terfikir bahawa ak akan dikhianati dan tidak akan dikecewakan lagi...namun takdir Allah mngatasi sglnye, akhirnye...aku kini berada di nun jauh sebuah lubang yg telah kau ciptakan untuk ak selama membina sebuah ikatan persahabatan ini... ak terjatuh lgi...ak sakit ak sedih tp segalanya tidak terluah di dada ku....11/4 jam 6.00 petang segalanya terlerai...aku kecundang..ak mencari diri yang hilang..semalaman ku berfikir n meratap sebuah ikatan yg penuh dgn impian dan janji terlerai lagi...kali ini kali kedua kurasakan dunia ini seolah2 menghempap diriku...ak berjanji di dalam diri ini tidak akan ak tangisi segalanya yg terjadi..airmata ini tidak akan  mngalir wlu hatiku begitu pedih skali..namun pagi ini kehadiran dirimu menyesakkan lagi kotak fikiranku....bertalu soalan2 yg kau berikan..bukan ak tidak mahu menjawab tetapi ku rs begitu takut utk membina ikatan persahabatan itu semula..aku bknlah seorg yg mmpu meluah rs tetapi sglnye tersimpan di hati kecilku...yg hny Allah n aku sahaja yg mngetahuinye..aku tidak mampu meluah kerna ak takut kenyataan yg akan ku terima selepas ini...maafkan aku sahabat..away...

0 comments: