CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 3 December 2011

Tika Ini...

Bismillah...dengan nama Allah..
ya Allah..saat ini aku lemah sangat..air mata ku mengalir lagi..Ya Allah aku ingin mengadu pada Mu..mengapa mereka begini..aku sakit ya Allah ditipu sentiase?aku tiada kepercayaan pd mereka lagi Ya Allah..adakah aku mmg ditakdirkan untuk sendirian selamanya?ya Allah dulu kau hadirkan aku seorang lelaki...tapi hakikatnya die menipuku..kemudian dia menjadi temanku...tika Kau jadikan dia temanku..dia menipu ku..kini die menjadi sahabatku..tapi aku masih sakkit dengan penipuannya..aku sakit Ya Allah..aku kira hati ini kian parah dengan karenah mereka ya Allah..aku sakit begini..aku x tahu untuk lakukan apa lagi....Allah...saat ini aku benar2 lemah...tiada kekuatan hati ini...hatiku berbicara saat ini...namun tiada kalam yg mampu meluahkan rs hati ini ya Allah...sakitnya Ya Allah...bantulah aku Ya Allah...hatiku...dimana sahabat yang boleh menemaniku saat ini ya Allah?dimana sahabat yg mnjdi tangan saat jatuh dan bangunku ya Allah????di mana dia ya Allah?? dimana......aku sakit saat ini..hatiku benar2 parah saat ini ya Allah..Allahuakbar...Ya Allah..tiada lagi suara ingin kuluah..tiada lagi air mata yg ingin mengalir..segalanya kaku...seperti diriku kini berada di sebuah tempat yg sunyi..yg tiada sesipa yg ingin membantuku...Ya Allah....bantulah hambamu ini ya Allah..ya Allah hatiku remuk saat ini....masihkah perlu ia berbicara????masihkah perlu jari ini menari saat ini ya Allah..mungkin iini bukan waktunya..aku khuatir ya Allah saat emosi mengganggu dri ini..aku akan kecundang ya Allah...namun aku insan yg lemah ya Allah..saat ini ak benar2 kosong..mencari hati..mencari diri...mencari kekuatan dalam keindahanMu ya Allah..aku percaya lima perkara sebelum berlakunya lima...izinkan aku mengakhiri senduku ini ya Allah...agar akn ku temui kebahagiaan tika berada disisi Mu ya Allah...izinkan aku duduk di bwh kelembapanMu ya Allah,,,wassalam...

0 comments: