CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 8 December 2011

hari ini....ku berkenalan....

assalamualaikummm wahai hati.....
hari ni aku berkenalan dengan DCC....sangat teruja dgn pemilik DCC...benarlah org kate xknal maka x cinta...aku mula mngenalinya dgn penulisannya..sometime kte ni ske menilai org tnp kte kenal diaa kn...org lain may b x..tp aku ye..hmmm...muslimah kah aku???berusahakah aku ke jalan itu???akan hadirkah muslim untuk aku????hmmm terkadang aku tersadang di perjalanan kehidupan ini..terkadang aku terjatuh...terkadang aku terpana dgn ap yg blaku...namun....hatiku.....hmmm tetap sama..x berubah....x memberi makna lgsg...hati...apakah ia masih basah?atau sudah kering....aku ingin mencari jln singkat untuk menuju syurga itu..namun pasti ad yg menghalang,,kerna aku tahu...Allah akn menguji hambanya untuk mengangkat darjat dccnye....pemilik DCC...kau berjaya membuka mata ini....penulis STANZA CINTA kau berjaya mencerminkan diriku....hatiku berhenti berbicara saat ini..akn ku sambg di len kali...salam hati..moga ia akan basah kembali dengan suntikan baru..wassalam...

0 comments: