CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 28 August 2012

kesunyianku.....

assalamualaikum wahai hati...hari ini genap 2 bulan...kesepian menyelubungi hati ini..org akn kate..kau sgt beruntung ramai yg membantu saat kau susah..tapi hanya hati ini yg merasa betapa peritnya sgla apa yg aku harungi dalam hidup ini...namun saat ak rasa susah pasti Pencipta ku akan menghadirkan sesuatu utk membuka mataku kembali bahawa ad yg lebih dasyat selain yg ku alami..namun, kehilanganmu tetap ku rasakan, tiada lagi tangisan yg dapat ku luahkan utk menenangkan hati ini, yang ada cume kenangan-kenangan yg engkau tinggalkan buatku sahabat....mungkin ak tidak memahami dirimu membuatkan engkau meninggalkan aku sendirian, mungkin kerana diri ku kau pergi jauh...saat aku menghamburkan segalanya hatiku merasa perit n sakit..aku tahu aku cuma mahu kau perolehi kebahagiaan itu walau diri ini kau sakiti...doaku kamu hny memiliki kebahagiaan sehingga kahir hayatmu..kerna kau lebih berhak memiliki segalanya bukan aku....terkadang aku seakan menyalahkan takdir mengapa aku diduga sebegini...sahabat dtg n pergi dalam hidupku seperti aku ini x pny perasaan, aku seakan tidak berhak memili kasih syg itu...aku sepiii....hari ini ku sanggup menelefon mu semata ingin mendengar suaramu walau kau mungkin xmngetahui siapa pemanggilnya...gambarmu menjadi tatapanku..aku terfikir mengapa Allah sering mengambil kembali sahabat yg sering menyayangi ku...hari ini juga ku rasakan segalanya mungkin akan berakhir....kau mungkin akan benar2 meninggalakn diri ku...segala perkongsianmu dulu telah ditukar passwordnya..seolah mngetahui aku akan hadir kau menghilang...buatmu sahabat...tiada coretan indah yg dapat ku berikan padamu...cme salam sayang buat sahabat yg banyak menyusahkan mu ini memohon ampun n maaf segalanya...kali ini aku akur akan suratan itu..dlu aku pernah berjanji tidak akan hadir lg seorang sahabat buat diriku kerana kesakitan dulu masih ku rasai seolah semalam segalanya baru sahaja berlaku..namun kehadiranmu mengurangkan segalanya kau membuatkan aku gembira..rupanya ia juga tidak lama..segala peristiwa lalu kini menghantui ku..walau umurku semakin meningkat akan tetapi kesakitan itu seolah baru sje kurasai...aku masih mencari sinar itu ya Allah...aku xmmpu lg mencoret...ckup coretan itu dihatiku sehingga x terluah wlau mlalui coretan hati...wahai pena hatiku....ya Allah bantulah hambamu ini...

0 comments: